قیمت سینی کابل گالوانیزه


قیمت سینی کابل گالوانیزه

 

 

قیمت سینی کابل گالوانیزه

قیمت سینی کابل گالوانیزه

 

?برای کابل کشی و یا برق کشی ساختمان در پروژه ای بزرگ امروزه از سینی کابل های برق استفاده فراوان می شود. Galvanized Cable Trays یکی از ابزارهای بسیار کاربرد در پروژه های ساختمانی بزرگ یا عمرانی است

که باعث نگهداری و نظم بیشتر کابل های برق شده است.

تولیدی ایرانیان با تولید انواع سینی کابل و متعلقات آن می تواند نیاز شما را برطرف سازد.

✳️فروش انواع سینی کابل گالوانیزه

فروش انواع سینی کابل گالوانیزه برای مصارف مختلف مانند ساختمان ها پاساژ ها ،برجها و دیگر موارد در شرکت سینی کابل پارسیان فرشنده و پخش کننده و تولید کننده سینی کابل گالوانیزه با بهتری قیمت موجود در بازار تهران، ارائه دهنده انواع سینی کابل گالوانیزه واقع در لاله زار تهران، خرید سینی کابل گالوانیزه با کیفیت و قیمت مناسب تضمین شده .

سینی کابل گالوانیزه را از شرکت یگانه صنعت خریداری بفرمایید.

✳️قیمت سینی کابل

با توجه به جنس Matrial قیمت این محصول در بازار مشخص می شود.

البته که قیمت سینی کابل به عوامل دیگری مانند گالوانیزه سرد یا گرم بودن بستگی دارد اما در مرحله اول جنسی که سینی از آن ساخته شده، اولویت اصلی برای تعیین قیمت است که عبارت اند از:

✳️خرید سینی کابل گالوانیزه سرد و گرم

گالوانیزه کردن Galvanized نوعی آبکاری به شمار می رود که برای محافظت از فلزات به کار می رود.

  1. گالوانیزه سرد Cold galvanized cable tray: با درصد میکرون کمتری تقریبا بین 10 تا 20 میکرون انجام می گیرد. که این نوع گالوانیزه مناسب مناطق سرد و مرطوب نیست.
  2. گالوانیزه گرم Hot dip galvanized cable tray: این روش چون با درصد میکرون بیشتری انجام می شوداز همین رو مقاومت بسیار بالایی در برابر نم و رطوبت دارد.
  3. سینی کابل گالوانیزه گرم 60 تا 70 میکرون از سطح را پوشش می ده و این مقدار ضخامت به راحتی در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاومت می کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *